پمپ ویکرز Vickers

پمپ ویکرز Vickers

درباره پمپ های ویکرز

پمپ ویکرز

هیدرولیک کاران وارد کننده پمپ های ویکرز

شرکت مهندسی و خدماتی هیدرولیک کاران با بیش از 35 سال تجربه یکی از شرکت های پیشرو در زمینه هیدرولیک صنعتی در ایران است. شرکت هیدرولیک کاران در سال 1366 بعنوان نماینده شرکت ویکرز Vickers در ایران تاسیس و در طی این سالها موفق به اخذ نمایندگی بسیاری از کمپانی های برجسته اروپایی و امریکایی شده است. این شرکت دارای تجربیات ارزشمندی در طراحی و ساخت سیستم ها،‌ پاورپک ها ، جک ها و بلوک های هیدرولیکی می باشد.

بخش مهندسی و ساخت این شرکت از سال 1386 شروع به فعالیت کرده است و این شرکت مجهز به ماشین آلاتی همچون فرز NC ، رادیال ، صفحه تراش ، ماشین تراش ، دستگاه های جوش Co2 و آرگون و حمام اولتراسونیک می باشد. شرکت هیدرولیک کاران در ایران به عنوان نماینده شرکت Vickers امریکا شناخته می شود . شرکت ویکرز Vickers در سال 1999 زیرمجموعه شرکت Eaton قرار گرفته و از آن سال به عنوان Eaton-Vickers به تولید محصولات هیدرولیک ادامه می دهد.  

انواع پمپ های ویکرز

 ویکرز Vickers یکی از معروفترین سازنده های ادوات هیدرولیک در دنیا می باشد که در اقصی نقاط دنیا دارای کارخانه می باشد. شرکت هیدرولیک کاران کلیه ادوات هیدرولیکی ساخت این شرکت را می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل مصرف کنندگان قرار دهد . لوازم پرمصرف ساخت شرکت Vickers به شرح ذیل در انبارهای شرکت هیدرولیک کاران موجود می باشد :

1-شیرآلات برقی ویکرز در سایز ها و فرمان های مختلف

پمپ پیستونی ویکرز

پمپ پیستونی ویکرز سری ADU از جمله پمپ های پیستونی دبی متغیر می باشد. شرکت هیدرولیک کاران تامین کننده انواع پمپ های پیستونی از جمله پمپ پیستونی سری PVQ.پمپ پیستونی سری PVH.پمپ پیستونی سری PVXS نیز می باشد.
این پمپ های پیستونی، پمپ های مدار باز پیستون محوری می باشند که دبی 41، 49، 62 و 80 سی سی را در سرعت عملیاتی تا 2650 (rpm) در برمی گیرند.
کنترل بسیار کارآمد پمپ های پیستونی ویکرز، نیاز به سیستم خنک کننده را کاهش می دهد.
این پمپ ها شامل سوپاپ های بسیار سختی هستند که از انحراف پمپ ها می کاهند و به بلبرینگ ها این امکان را می دهند تا طول عمر سرویس یونیت ها را افزایش دهند.
پیستون کنترل یکطرفه، جهت تغییر خروجی پمپ استفاده می شود.

مشخصات پمپ پیستونی ویکرز سری ADU:

دبی پمپ : از 41 (سی سی) تا 80 (سی سی)
فشار: تا 350 (بار)

پمپ پیستونی ویکرز

2 – فشارشکن های برقی و دستی در سایزهای مختلف و به صورت لوله ای و بلوکی

شیرهای فشارشکن زیر شیری ویکرز 

شرکت هیدرولیک کاران از سال 66 به عنوان نماینده ویکرز در ایران تاسیس شد.این شرکت تامین کننده انواع شیرهای هیدرولیکی ویکرز از جمله شیرهای فشارشکن زیر شیری ویکرز (Module Cetop 3) می باشد.
شیرهای فشارشکن زیر شیری حداکثر فشار سیستم را تنظیم می کنند

فشارشکن ویکرز

3 – پمپ های تیغه ای دوبل و تک

4 – پمپ های پیستونی دبی متغیر