شرکت هیدرولیک کاران - نمایندگی برند ویکرز Vickers ، Rexroth، Veljan

کلمه کلیدی را وارد کنید

کارخانه احیاء استیل فولاد بافت

در پاور یونیت های هیدرولیک, سیستم های هیدرولیک
portfolio
نام پروژه:
ساخت پاوریونیت ها و جک های هیدرولیک برای کوره احیاء مستقیم فولاد بافت
تاریخ انتشار:
December 20, 2022
محل:
تهران
ارزش:
ساخت پاوریونیت ها و جک های هیدرولیک
معماری:
شرکت فولاد بافت
درباره پروژه

نوار پیشرفت پروژه

زمان 100درصد
قطعات 100درصد
اجرا 100درصد

طراحی و ساخت پاوریونیت هیدرولیک جهت تامین توان هیدرولیکی به همراه جک ها و اساتندهای لازم ، برای
کنترل عملکرد جک های سیستم کلوخه شکن (Burden Feeders) و جک های سیستم دریچه ها ی
کوره ( Slide Gates ) باحداکثر فشار کاری 200 bar .

کیفیت ساخت یونیت در استفاده از آن بسیار موثر است. با توجه به اینکه کارگاه ساخت شرکت هیدرولیک کاران با 36 سال سابقه و داشتن تجربه بسیار اقدام به ساخت یونیت های هیدرولیک می کنند تمامی محاسبات با دقت فراوان انجام می شود تا در صورت افزایش فشار ناگهانی ایمنی کاربر حفظ شود و یا کاهش فشار باعث نشود که سیستم هیدرولیک مصرف کنندگان عزیز مختل شود.

یونیت های قابل ارائه در کارگاه هیدرولیک کاران در کمترین زمان ممکن برای مشتری ساخته می شود. به گونه ای که کیفیت مد نظر مشتری تامین شده و یونیت قادر به ایجاد فشار و دبی مناسب خواهد بود.

یونیت هیدرولیک از چه اجزایی تشکیل شده است؟

هر پاورپک هیدرولیک از سه جزء اصلی الکتروموتور (یا موتور احتراقی)، پمپ هیدرولیک و مخزن تشکیل شده است اما علاوه بر این موارد قطعات دیگری هم در یونیت هیدرولیک قرار دارد که در ادامه تمامی اجزا شرح داده شده است.

پمپ هیدرولیک دستگاهی است که انرژی مکانیکی از موتور (حرکت چرخشی) را به انرژی هیدرولیک تبدیل می کند. شفت خروجی الکتروموتور با استفاده از کوپلینگ به شفت محرک پمپ متصل است. با چرخش محور پمپ، اختلاف فشار بین ورودی و خروجی پمپ ایجاد شده و همین پدیده سبب مکش روفن از مخزن می شود. سپس پس از عبور از پورت خروجی با استفاده لوله ها یا شلنگ های هیدرولیکی به سمت عملگرها (اکچویتور) می رود.

از متداول ترین انواع پمپ های مورد استفاده در یونیت های هیدرولیک می توان به پمپ های کارتریجی، پمپ دنده ای و پمپ پیستونی اشاره کرد.